@bagels_payne gets sent by @tannerbraungardt’s Audi R8 😲 (🎥: @jackthepayne)

➲SEND IT™ - @senditofficial Instagram Profile by senditofficial 3 days ago

@bagels_payne  gets sent by @tannerbraungardt â€™s Audi R8 😲 (🎥: @jackthepayne ) #sendit  #goodforit 

115 Comments

3 days ago matt.grennon89

Is the car ok tho?!

3 days ago thijsdoll

His shoe went flying

3 days ago kou16freeski

OMG...

3 days ago leaflikeona_treee

To bad he didn’t die. One less idiot in the gene pool...

3 days ago justindavis___

bruh this has gone viral lmao

3 days ago calebelzey

too bad it’s EXTREMELY fake

3 days ago zw90

We're good

3 days ago collegegirlsafterdark

😯😯🐰🐰

3 days ago breshanmarie13

@dylskkiiiii  LMAO WHAT

3 days ago andrew.jones11

Sooooooo fake he’s not in line with the car so he goes to take off for his flip and the car is beside him

3 days ago coreyrussi

@lafrawls  good god

3 days ago matt.elderrr

@calebelzey  its not

3 days ago grahambillington1

@andrew.jones11  it’s not fake.

3 days ago grahambillington1

@pariah.noid  he hit the corner

3 days ago grahambillington1

@_gabren  it’s not fake. Watch his YouTube video

3 days ago grahambillington1

@mkohoutek15  he’s a red bull sponsored athlete. He’s done that with like 10 cars.

3 days ago grahambillington1

@its_landry  watch the video on @bagels_payne  it’s slomo. You can clearly see he hit his leg

3 days ago _gabren

@grahambillington1  No thanks lol I actually have a life this guy is so immature lmao " lets do flips" and shit little kids do lol

3 days ago mkohoutek15

@grahambillington1  doesn’t matter if he’s a “Red Bull athlete”... he’s still stupid

3 days ago fknchristoph

@mattrojana  fullllllsend

3 days ago coleduncanmusic

Ragdolls ftw

3 days ago ross.litfoot

WEEEEEEEEEEEEEEEE

3 days ago nickotinerush

Rotation count 🤔 @little.noah  @kaleb_monnin 

3 days ago mr.__stranger

Fake news

2 days ago _marky_mark_2000

@andrew.jones11  how tf he got 6 flips in 1 attempt then

2 days ago sargisdavtyan11

He did the flip on the side of the car not over it

2 days ago _bigwave_

@mkohoutek15  red bull denied you wings Kook! Hahhahahahaha! don't stop now? I almost liked this shit.

2 days ago _bigwave_

Why does every kook in skinny jeans have to live?

2 days ago _valeriex_

Man sieht das es fake ist

2 days ago yashgrover8

U just at the side

2 days ago derek.gray

So fake

a day ago _porter_s_

That was faked

Popular Hastags